Przewodnik Interesanta

 

  • Spółdzielnia pracuje w godzinach:

   poniedziałek 7:00 - 17:00

   wtorek - czwartek 7:00 - 15:00

   piątek 7:00 - 13:00

 

 

  • 1. Sekretariat Spółdzielni

 

tel: 94 347 66 31
tel: 518 48 55 34

 
fax: 94 347 66 71 
 

 

  • 2. Dział członkowski

Informacje w sprawach członkowsko-mieszkaniowych oraz nabywania/sprzedaży mieszkań w Spółdzielni.

tel. bezpośredni: 94 347 66 44

 

  • 3. Dział księgowości

Informacje o rozliczeniach opłat eksploatacyjnych lokali mieszkalnych oraz garaży

tel. bezpośrednie: 94 347 66 46 oraz 94 720 35 19

 

  • 4. Kasa

Czynna w godz:

poniedziałek

od 8:00 do 9:00 oraz od 12:00 do 16:00
wtorek, środa i czwartek

od 8:00 do 9:00 oraz od 12:00 do 14:00
piątek

od 8:00  do 12:00

tel. bezpośredni: 94 347 66 48


NRB Spółdzileni:

PKO BP: 90 1020 2791 0000 7902 0009 4177

 

  • 5. Dyżury służb pogotowia technicznego w godzinach:

  • poniedziałek od 15:00 - 7:00

  • wtorek - czwartek od 15:00 - 7:00

  • piątek od 13:00 - 24:00

  • dni wolne od pracy i świąteczne - całą dobę

  • telefoniczne zgłoszenia awarii:

tel. : 94 343 21 92

tel. : 608 481 211

W przypadku usterek i awarii na instalacjach i urzadzeniach nie należących do Spółdzielni,
firma obługująca zlecenie realizuje ich usunięcie, na Państwa indywidualne zlecenie i na Państwa koszt.

 

  • 6. Zgłoszenia usterek KONSERWATORZY

  • telefoniczne zgłoszenia usterek Pn. - Pt. od 7:00 do 15:00

 awarie domofonów  tel. 603 766 901

 awarie wind tel.  602 582 824

 hydraulik tel. 94 343 21 92     

 hydraulik, elektryk tel. 94 720 31 00  oraz  od 7:00 do 13:00 tel. 94 317 03 55

 instalacja c.o. i c.w.u. tel. 94 343 21 92

 awarie sygnału telewizyjnego - zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta TKK (Telewizja Kablowa Koszalin),

 tel. 94 720 20 20, Czynne od pon.-pt. w godz. 10:00 – 17:00

 po godzinie 17:30 tel. 94 720 20 22 - automatyczne przełączenie na telefon dyżurującego konserwatora TKK